Hemma på en lördag kväll...som vanligt...

Jag e nog världens tråkigaste människa.
De har vart fest hos vänner varje helg nu o jag har inte gått på nån så idag blev jag pepprad av sms att jag MÅSTE komma på kvällens fest...men mandy stanna hemma...
Mina vänner e nog besvikna på mig för jag skiter i dom varje gång men jag ooorkaar inte..sooorryyy!
Min kompis Baloo blev riktigt besviken sa han för han bor inte i stan så vi ses inte så ofta men jag ska gottgöra han o åka dit me syrran o hälsa på han nästa helg. LOOOVAAR!!!

De e kallt ute! Som faaan! Jag fattade inte riktigt att sommarn va över där ett tag. Trodde att värmen snart kommer tillbaks men jag får inse att de e höst nu...
Fick lite panik över de för jag tänkte "Shit, jag har inte hunnit gjort nått i sommar!" Men sen kika jag på lite bilder jag har i datan o såg att lite har man gjort iaf...puh...tur de...


                                 JAG HAR VART I GÖTEBORG O HÄLSAT PÅ SYSTER
                             

                                        O PASSA PÅ O CRUZZA LITE DÄR OXÅ...DE VA HÄRLIGT
                                 



                                            SEN HAR JAG PARTAYAT I STOCKHOLM
                                  
                                 

                                     FIRAT 8-ÅRS DAG MED PÖJKEN...FICK BLOMBUD=)
                                 

                                   KOLLAT PÅ EM ME FRIENDS...INTE SÅ SPÄNNANDE FÖR MANDY...
                                 

                                     MYST ME GLASS O VÄNNER I PARKEN
                                 

                                              FIRAT MIDSOMMAR ME VÄNNER PÅ SKÄLBY...
                                 

                                      ...o med mama o hennes fina jordgubbstårta...som hade en väldigt speciellt
                                      formad jordgubbe...
                                 

                                       FYLLT GAMMAL TANT ÅLDER...BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
                                 
                     
                                 FAST MED BRA SÄLLSKAP SOM TOM SJÖNG ÅT MIG...MAN BA SCHHHHHH
                                 


Och massa mer bus så helt värdelöst har man inte haft de...även om man kanske tackat nej till lite fööör mycke grejer...

Ne ska messa Baloo o säga flåt för jag sket i dom idag...har skuldkänslor:( Hoppas dom haft kul.

Ciao

                                  
                               
                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0