Msn...love it...

Jag älskar msn för tillfället. När jag var inloggad så såg jag att grannen logga in...o vi börja chatta. Får alltid sån energi kick av att prata med han. Han bryr sig. Erbjöd tom att ge sin lever till mig om det gick. Haha..vad söt.
Konstigt bara att berätta till dom hur läget var. Med tanke på att det är rätt allvarligt. Hoppas jag inte gjorde så dom mådde dåligt..stackars. (Chattade med tjejen också=dom) Men dom sa att jag inte skulle oroa mig för det. Skönt att prata med dom iallafall.

Idag på dan var det tungt. Det tjöt så högt i högra örat o d ville aldrig gå över. Började gråta också i köket över att jag inte hör nått förrutom dom här huve ljuden. Mamma råkade se det så jag gick upp på rummet. Efter en stund kom hon in o sa att vi ska åka till Hälla med Lennart..o Filip så klart. Vi var först på Willys o handla flingor o bröd till frukost, sen åkte vi till Ikea o kika. Hundra år sen jag var där. Sista stoppet blev på Ica Maxi för o köpa fil o sånt som inte fanns på Willys. Plus att mamma skulle hämta ut en reflexväst som man får gratis om man har Ica-kundkort. O om det är gratis måste det hämtas...hahahaa!
På vägen hem var himlen sååå rosa. Det var så vackert! Tog bilder men dom blev inget bra. :(   
                   image26
                   image27

Idag klippte mamma Filip också...hehe

                   image28
                   image29

Filip är sur......hahaha!


Inte hänt så mycket.
Ska kolla klart på "So You Think You Can Dance" som jag sneglat på medans jag skriviet.

Hörs da!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0