Mår skit...

Igår fick jag reda på dåliga nyheter av leverläkarn så jag orkar inte skriva om det.
Skriver lite kort om annat...

Sov inget inatt...svettades, mådde illa o var rädd.
Har nog bara idag försökt hålla mig sansad men haft sjukt mycke ångest i kroppen...vet inte vad jag ska ta mig till...bäst för min egen o alla andras skull e väl att hålla mig lugn, skulle dock varit lättare om jag inte var döv också.

Vi åkte till Mathilda o lämna en smörgåstårta jag o mamma gjort till henne. Skulle ju igentligen gått på fest hos henne ikväll men jag orkade inte.
                  image21
Amanda fixar o donar....
                   image22
                   image23
Och Dico slicka skålar....
                   image17
SLUTRESULTATET!



Blev rätt söt...
Hon blev nöjd iallafall. Vi stannade o fika sen åkte vi o hämta Lilian från jobbet men det visade sig att hon hade en timma kvar o jobba så vi åkte till Bauhaus så länge o kikade.

När vi sen hämtat henne åkte vi o hyrde en film sen blev det middag o film hos mamma. Mysigt.

                  image18
                  image19


Det blev en promenad med grabbarna också så klart...

                   image20


Vi får se hur jag ska kunna somna med ro nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0