Glömde bort...

Jag glömde bort min lilla blogg..hehe...sorry

Det har inte hänt nått iallafall. Spenderar mina dar framför facebook o svarar på vänners mail mm.

Igår var vi hos öronläkarn o fick tillbaks resultatet på hjärnröntgen...allt såg normalt ut..puhh. Lättnad...

Idag skulle vi till en psykolog o jag såg verkligen fram emot det eftersom man kanske unde fått lite svar på mina frågor. Tyvärr så blev mötet inställt pga att hörtolken inte kunde komma. Jobbigt. Hoppas vi får en ny tid snabbt.

Får se vad jag hittar på idag...e lite konstig i magen så....
Lilli ville gå på stan o sen kanske åka till Line. Hon har tydligen en liten valp hos sig...myspys.

Ska kolla på Ellen nu...hehe

Chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0