Dags för pannkakor snart...

Mmmmm..Lelle håller på o ordnar pancakes. Jag äter hela tiden nu..i brist på annat att gö...

Nu ska jag berätta vad som hände brorsan nu när han åkte till Uruguay.

Först när han landa i Argentina så hamnade han på fel flygplats o han hade bara 600 kr (galen) som han lånat av mamma som han var tvungen att lägga på taxi o buss till andra, rätta flygplatsen.

Sen första kvällen runt 1900 gick han tillbaks till hotellet...han stod utanför o letade efter nyckeln när en man kom ut...så Endrique gick in. Väl inne såg han att han gått in i fel hus...d var inte hotellet utan en trappuppgång med en massa kontorsdörrar. Det gick inte att öppna dörren innifrån så brorsan sov på en kall trappuppgång den natten. Han var där från 1900 till 800 när vaktmästaren kom o öppna.
Kan man ha sån otur.

Han berättade iallafall att han hade sett på när dom spelade in en film på stan där. Dom hade kört in med en bil i en pizzeria...coolt!!!

Idag har jag bara tagit en jätteskön höstpromenad med vovvarna, o på kvällen åkte vi o köpte frukt på Lidl. Annars har jag typ bara surfat hela dan.
Håller på o letar billigt boende o biljett till Uruguay. Min läkare ringde imorse o han hade sagt till mamma att det inte var några problem att resa med min hälsa...så maybe baby...

Imorn ska jag träffa en ögonläkare som kan se hur min lever mår i ögonen...hm..konstigt...men häftigt.

Nä ska gå o trycka i mig några pannkakor nu.

Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0