Bowling!!!

Idag på dan så gjorde jag inte ett skit...tjöt så högt i öronen. Jag satt mest o smsa hela dan o sen sov jag lite. Var själv hela dan för mamma var på möte o sen på stan o grejer.
På kvällen däremot så drog jag o bowla med lillsyran O Robban, Merima, David o Fredde. Det var skitskoj!!!
Det första Fredde gjorde var att ramla på banan!!! Hahaaahaaa!!! Han inte få upp kameran för att ta kort på det...synd...för han bara låg där o sprattla. E ju halt på dom där banorna...hahahaaha!!!
Jag var ju kass i början... inte lätt att slå den dit man vill när man e yr. Men helt plötsligt mot slutet fick jag in 4 strikes i rad!!! Helt sjukt! Så jag kom 2:a iallafall....från att ha legat sist. Mooaahahahaha!!!
                    
                            image30
Merima satsar stenhårt!

                            image31
Det var nog inte Robbans grej riktigt..haha..hamna mest i rännan...

                            image32
men lika glad för det!

                            image33
Syrran ser söt ut o jag spela cool...hahahaa...vilket misstag!!!

                            image34
Fredde koncentrerade sig....

                            image35
o de gick nice.

                             image36
David förstod sig inte riktigt på kameran.

                              image37
Som sagt...david fatta nada.

                              image38
Våra gryma skooor!!! Visst e vi fina!!! Hahahahaa!!!


Sen satt vi kvar där. Vi köpte cola o nötter o kolla på Idol på deras stora flatscreen tv:n som dom har där. Jag hörde ju inget men det var mysigt ändå.

Jag gillar dom. Ska försöka umgås med dom mer sen när jag hör. Skönt gäng. Kanske drar o spelar Wiih eller vad d heter hos Robban nån kväll. D blir nice!
Min söta syster är så go som vill dra med mig på saker så jag inte ska sitta hemma o må dåligt. Ååååå vad jag älskar henne!!!!!!!

Sen stack jag o Lilian hem till henne en stund o för att kommunicera med mig så skrev hon på msn. Bara det att hon skrev på rutan hon chattade med Fredde på samtidigt som hon skulle säga till mig att han skämdes när han ramle..sen råkade hon trycka ut det så han såg det...fy fan vad jag garva!!! Men nöten fattade inte...hahahaa! D var kul! Söt Fredda:)

Nu är jag hemma igen hos mamma o har smsat me Sandra hela kvällen.
Imorn kanske vi tar en runda på stan o sen kanske bjussar brorsan på mat eftersom han drar till Uruguay på lördag. Hoppas han får det bra där. Men det är kul att man kan chatta med han ändå för han har med sig datorn. Coolt...o skönt...så man vet hur han mår o så.

Ska snurra lite på internet nu.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0