Ännu en helg gick förbi...

Igår vaknade jag med lite känningar av magkatarr...hm. Men det var bara att göra sig iordning för Endrique skulle skjutsas till Arlanda. Han ska till Uruguay. Vet inte hur länge han blir borta. Igår kväll sov han över här o han var sååå stressad. Är nog väldigt nervös.

                      image42

Efter det trodde jag vi skulle till nått shoppingcenter på hemvägen för jag behövde köpa kläder. Planen var att följa med Lilian till en kompis o ha taco-party.
Helt plötsligt märker jag att vi kör mot min brors hem i Bro. Jag fattar inte varför, men jag blev skitsur. Jag som älskar min bror o hans familj! Hade ingen lust att åka dit för jag var så trött o det tjöt i öronen. Plus att jag var på dåligt humör av nån anledning o man vill ju inte komma hem till dom o vara kinkig liksom.
Det ordnade sig iallafall. Jag fick lite pasta o sen fika vi. Gosa lite med barnen (o de hjälper jämt om man e på dåligt humör) o kollade på hur det gick med brorsans projekt. Han håller på att renovera hemmet. Väldigt duktig!!! O Leon hjälper till. Dom är så söta. 
Måste lära mig att det alltid är bättre o göra saker om man e på dåligt humör än o bara sitta hemma. TUUUUR att vi åkte dit! Behövdes...

                      image43
                      image44
                      image45
                      image46
Arragon brorsans vovve...hahahaa...han sitter ju så gulligt!


Sen åkte hem o jag gick ut på nätet. Borde jag aldrig gjort... Hittade info om att min dövhet kan vara kronisk. Blev på ännu sämre humör o när jag gick ner o berättade för mamma vad jag läst sa hon bara "Jaahaa" Mitt humör blev kaos.
Lilian ville iallfall att jag skulle hänga med på taco-night men jag hade inga kläder o var på dåligt humör så jag tacka nej.
Sen kom Mattan online o fråga om jag ville hänga med o käka på mongoliska...hm. Orkade inte ju. Men vi bestämde att jag skulle hänga med efteråt o kolla på film hos dom iallafall. kan ju inte sitta här o må dåligt.
När jag satt i köket o väntade på henne så började jag gråta o pratade med mamma om varför jag aldrig får några svar o nån hjälp av läkarna. Förklarade lite hur jag kände o min stackars mamma blev så ledsen. Vi kramade varandra o grät en stund. Sen kom Lennart in i köket o vi satt o disskutera hur jag ska få svar på det jag undrar. Kom fram till att jag skulle skriva ännu ett papper med frågor så vi kan lämna det till en psykolog som förhoppningsvis svarar.
Efter allt det så kändes det bättre...även om det tjööööt i örat superhögt. Efter en stund kom också Mathilda o vi drog först till Maxi o handla. Tony älskar filmer o det fanns en låda med massa billiga filmer så vi rota lite där.
                         image50

Sen handlade vi ostbricka, frukt, te, chips o kakor o drog till Mathilda o kollade på film.
Det var sååå myyyspyyys!!!
Runt halv ett på natten kom Lennart o mamma o hämtade mig. Så gulliga.
Tog en nattmacka o sen sussa.

Idag var jag o handla hundmat o nya hundskålar åt Dico med Mathilda o Tony.
      
                            image51
He like´s...

Trodde jag skulle spy där ett tag för jag mådde lite illa men det gick bra.
Vi drog till Jula. K-Rauta o Silvan med. Dom köpte lövblåsare till tomten o ett jacuzzibadkar!!! Så söta när dom handlar till hemmet.

När jag kom hemsen så hade mamma bakat bullar o gjort jordgubbspaj så det luktade underbart hemma.
Hoppas hon inte mår för dåligt...hon ser så trött ut...usch..e orolig för henne.

Nu har jag nyss käkat o jag har lite ont i magen o lite illamående men hoppas det går över snart. har haft känningar i levern hela dagen också. Bläää...

Ska höra med mamma o Lennart om vi kan dra till Maxi...måste köpa hårfärg.

Chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0