Min vackra syster har åkt hem...neeeej...

Idag åkte Yanella hem. Hon väckte mig så vi kunde käka frukost tillsammans innan hon drog men när vi skulle ta ut baguetterna ur ugnen så gick inte luckan att öppna. Vi var tvugna att ringa Lennart i Mallis men deras tips om att få upp den funkade inte. Jaha efter all stress o ingen frukost :( så åkte hon tillsist. Fick en stooor klump i halsen när hon skulle gå men var tvungen att hålla in tårarna o hålla mig lugn så jag inte skulle behöva ha hög tinnitus hela dan. Tom nu får jag klump i halsen..saknar henne så....
När hon åkt så försökte jag sysselsätta mig med lite grejer hemma men det kändes ok ändå att vara själv för tinnitusen håll sig rätt så lugn.
Mathilda kom vid halv fem o då åkte vi hem till henne så jag kunde se hennes nya villa. Super charmig med världens största tomt. I källaren var det som en extra lgh där hon sa att jag kunde bo när jag vill. Jippie, låter bra.
Sen käkade vi fiskpinnar med potatis o remouladssås. D var faktiskt mums.

Nu är Endrique här. Jag fixade pasta åt han o sen har vi kollat på film. Demolution Man. D är lite roligt för i filmen skämtar dom om att Arnold Shwacheneiger (el hur d stavas) är president i framtiden o efter filmen så har han gått o blivit guvenör. D var lite kul.

Idag fick jag kontakt igen med en jättegamal kompis som har flyttat till G-borg. Vi hade det kul tillsammans faktiskt. Får se om vi håller kontakten den här gången. Hon kommer till V-ås i september så då kanske vi möts upp. Spännande...

Nä ska se vad brorsan gör.

Ciao!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0