Jäkla facebook...

Jag har ju blivit sån datanörd nu när jag inte kan gö nått o bara sitter hemma...usch.
Nu har jag skrivit in mig i facebook där man kan hitta massa vänner från förr, typ gamla arbetskollegor o klasskompisar. Rätt kul. Har hittat några faktiskt.

Igår satt jag o chatta med Endrique till efter 4. Vi snacka om demoner o skit. Han satt för övrigt i rummet bredvid, men eftersom jag inte kan höra nått så e d lättast o snacka på msn.
Vaknade iallafall kl 8 av att det tjöt i örat...högt.. Fick panik men lyckades på nått sätt tvinga mig själv att somna om.
Usch det är så läskigt när det blir så för jag kan inte göra nått åt det. Hoppas det inte händer igen.

Jag hittade en hundralapp föörgår på marken. Var bara tvungen o säga d.

Nu är Lilian o Endrique här o vi har hyrt film. Norbit. Lilian säger att den är skitbra. Synd bara att man inte hör deras röster. Skulle vilja spara den tills jag hör men skitsamma.

Ska ordna lite kyckling med potatis, sen är det movie taim!

Byeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0