Idag åkte dom på semester

Var otroligt svårt att somna igår. Satt o messa med Endrique o Sara en stund istället. Bad dom att komma hit nu när mamma o Lennart åker.
Pga av dålig sömn så vaknade jag med höga tjut i öronen. Hade panik. Hur ska jag kunna lugna mig om jag inte kan åka på bilpromenad (som är det ända som gör mig lite lugn när paniken kommer). Har iofs inte så många alternativ. Kan inte direkt be dom stanna från semestern o förlora massa pengar så jag kan få mina bilpromenader. Får hitta på ett annat knep att hålla mig lugn med.

Dan började med att vi hämta Yanella från tågstation. När vi kom hemvisade hon mig några bilder. 2 på mig som hon hade målat o en på Lilian. Den var sååå lik henne så d e sjukt.

Sen kollade jag min mail där grannen hade skrivit världens gulligaste grejer. Te.x "kom hit o bo här, vi tar hand om dig" o "ska be för dig inatt". Jag är så tacksam för mina vänner. Ni är underbara. Med deras o familjens stöd klarar man allt.

Har varit en skön dag faktiskt.

På kvällen kom Lilian och jag hon o Yanella kollade på Shrek.
Sen skulle vi följa Lilian till bussen o då kom lite panik. Jag var så yr när jag gick o kunde inte lugna mig med att prata med dom eller tänka att jag skulle lyssna på nått kul på tvn sen o må bra.
Jag är verkligen själv med mina tankar nu o jag undra om det inte är hela poängen till varför min kropp gjort så här mot mig. Jag har alltid små kryphål till att göra mig lugn men mina tankar i huvudet är alltid det som sätter igång paniken o aldrig det som stoppar den. Tror det här har kommit så jag ska lära mig själv att inse att jag kan lugna mig själv utan små andra knep o att jag måste börja prata snällare med mig själv i mina tankar.

Yanella försöker ringa Mathilda för att säga att Dico kan vara här över helgen. Saknar han. Lilla tjockisen...

Ska gå o se när Jay Leno börjar...

Chiao!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0