Dan flöt på...

Min kompis var här till 3 inatt å jag var så trött redan vid 22, men vad ska man säga... "stick jag är trött"...?
När jag skulle gå o lägga mig märkte jag att mamma gömt ett brev under min kudde. Så söt. Hon skrev att jag inte ska oroa mig för som jag märker ställer alla syskonen upp för mig o vill hjälpa till o att jag är den bästa läkaren jag kan få om jag gör det på rätt sätt mm. Gulligt.

Idag har jag känt mig harmonisk faktiskt. Bakat en sockerkaka o mamma har smsat ibland för o kolla vad jag ätit. Hahahaa!
På kvällen kom Lilian och Sussie o käkade tacos. Dom drar till Mallis inatt. Kul!

Fick en sur min av Lilian när jag prasslade med chipspåsen samtidigt som hon pratade i telefon. Jag vet ju inte hur högt det låter. Eftersom jag är så sjukt känslig nu så blev jag helt förstörd sen resten av kvällen. Jag Vet att hon inte menade nått men jag är sååå känslig. Orkar knappt med mig själv.

Imorn kommer Charito. Får se vad vi hittar på.

Ska kolla mailen nu. Väntar på svar från Lucia.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0